GENERAL
Numar eShop
Parola
Welcome to SIG Air Handling
Romania » Română
Group Head Quarters
Group Head Quarters
Belgium
Belgium
Bulgaria
Bulgaria
France
France
Germany
Germany
Hungary
Hungary
Netherlands
Netherlands
Poland
Poland
Romania
Romania

Inginer ofertare domeniul HVAC

Raportează către : Directorul tehnic & ofertare

Relaționează cu: Reprezentanții comerciali, departamentul logistic si departamentul financiar


Responsabilități, sarcini, activități si acțiuni specifice postului de muncă

- primește si înregistrează cererile de oferta primite

- contactează clienții pentru clarificări

- Întocmește ofertele si le trimite clienților asigurând-se ca oferta corespunde solicitărilor clienților

- tine legătura cu clienții pentru clarificări si eventuale actualizări ale ofertelor

- susține oferta comunicând cu clientul telefonic/email si negociază in marja sa de competență

- asigura consultanță tehnică pentru clienții cărora le întocmește oferte

- înregistrează ofertele întocmite și trimise si menține contactul cu clientul pentru feedback si eventuale modificări și actualizări;

- da lămuriri clienților referitor la termene de livrare, echipamente aflate pe stoc, eventuale modificări ale livrărilor, prețurilor

- menține contactul cu clienții referitor la livrare

- asigura prin activitatea sa creșterea ratei de succes de transformare a ofertelor in comenzi


Responsabilități generale:

- Stabilește si dezvolta o relație profesionala cu clienții companiei;

- Acorda asistenta tehnica si comerciala clienților si potențialilor clienți;

- Participa activ la ședințe interne si colective si propune soluții de îmbunătățire

- Participa la programele de școlarizare ale companiei


Cerințe:

- Cunoștințe tehnice avansate in domeniul HVAC;

- Cunoștințe bune de tehnici de negociere

- Cunoștințe bune de limbă engleză

- Experiența minima de 2 ani pe o poziție similara cu rezultate dovedite.

- Cunoștințe de operare PC (Office)


Se oferă:

- activitate într-un mediu dinamic, tânăr si profesionist

- salariu fix, bonus funcție de realizarea obiectivelor, card tip clasic la clinica MedLife, bonuri de masa, smart phone.


Posturi vacante : 2 posturi


1 post pentru sediul din București


1 post pentru sediul din Cluj-Napoca


Daca sunteți interesat, va rugam sa trimiteți CV-ul Dvs. însoțit de o scrisoare de intenție in atenția Domnului Gabriel Dragotă la adresa: gabriel.dragota@sigairhandling.ro

Service engineer

Localizare: Locul de munca va fi la Bucuresti la sediul companiei

Subordonare

· Se subordoneaza Purchase & Logistics Manager

Relatiile de munca:

· Functionale: product manager, echipa de vânzări, dep tehnic, dep financiar

· De reprezentare: in fata clientilor, partenerilor, furnizorilor

Responsabilitati generale:

· Raspunde de organizarea activitatii de service si PIF si intocmeste planificari si prioritizari;

· Incheie contracte de mentenanta si raspunde de realizarea acestora

· Raspunde de realizarea targetului lunar de vanzari piese de schimb, consumabile si servicii

· Asigura punerea in functiune (PIF) sau participa la PIF –ul facut de client la toate tipurile de echipamente SIG

· La cerere executa montajul echipamentelor

· Asigura interventiile tehnice si service pe teren in sau post garantie

· Asigura suport tehnic colegilor din alte departamente sau clientilor

· Gestioneaza stocul de piese de schimb si consumabile necesare interventiilor efectuate de el

· Întocmește procesele verbale de constatare a defecțiunilor/remedierilor sau punerilor in funcțiune

· Raportează activitățile către superiori

· Se informează si își completează permanent cunoștințele referitor la echipamentele pentru care efectuează service si puneri in funcțiune

· Alte activitati necuprinse in fisa de post, dar legate de activitatea societății

Profil candidat

· Studii superioare tehnice – specializare instalatii domeniul HVAC

· Calificare frigotehnist este un plus

· Experiența de minim doi ani in domeniu si in activitati de service si puneri in funcțiune

· Experienta in relatiile cu clientii, abilitati de promovare de solutii complete

· Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor

· Onestitate, diplomatie, bune abilitati de comunicare

· Orientare spre invatare, initiativa, capacitate de analiza

· Harnic, perseverent, cu simt dezvoltat al responsabilitatii

· Disponibilitate la program prelungit si deplasari in tara

· Permis de conducere categ B

· Limba engleza nivel mediu-bun

Dotari:

· auto pentru utilizare in timpul deplasărilor la clienți pe teren

· echipamente pentru intervenții tehnice, laptop

· telefon

Beneficii

· salariu fix

· bonus de performanta

· tichete de masa

· abonament la clinica medicala privata

· training de specialitate intern si extern


Posturi vacante : 1 post.


Copyright

Se caută informațiile cerute. Vă rugăm să așteptați...